divendres, 27 de desembre del 2019

Reciclem? Primer, REDUÏM!

Després de l'èxit del projecte didàctic #recyclingfine els cursos passats, a escoles de l'àrea metropolitana i al Maresme, comencem de nou al Baix Llobregat.

Quan els nens veuen als seus pares i mares reciclar cada dia, ells aprenen a fer-ho de manera natural i amb sentit comú.


No obstant això, una mesura molt més eficaç per contribuir a solucionar el greu problema de l’augment dels residus és reduir-los, ja que “no és més responsable qui més recicla, sinó qui menys residus genera”.



Pensa en verd.


dijous, 26 de desembre del 2019

La nostra MISSIÓ

Comboi Verd és una empresa que està fortament conscienciada i preocupada pel greu problema al que s'enfronta el nostre planeta, especialment la nefasta gestió que fem dels plàstics. Estem acostumats a utilitzar materials d'un sol ús per la nostra comoditat, però que triguen molts anys a descompondre's, contaminant al seu pas rius, mars i tot el nostre entorn. Aquests plàstics, també són nocius per a la salut i afecten el benestar de la població.

D'altra banda, també trobem que sovint els primers perjudicats pels efectes d'aquesta mala gestió de deixalles als països del primer món sovint són països pobres que potser no han sigut els més contaminants.

És per això, que la nostra principal missió, és crear projectes que siguin totalment sostenibles i respectuosos amb el nostre entorn.