Quan els nens veuen als seus pares i mares reciclar cada dia, ells aprenen a fer-ho de manera natural i amb sentit comú.
No obstant això, una mesura molt més eficaç per contribuir a
solucionar el greu problema de l’augment dels residus és reduir-los, ja que “no
és més responsable qui més recicla, sinó qui menys residus genera”.
Pensa en verd.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada