divendres, 27 de desembre del 2019

Reciclem? Primer, REDUÏM!

Després de l'èxit del projecte didàctic #recyclingfine els cursos passats, a escoles de l'àrea metropolitana i al Maresme, comencem de nou al Baix Llobregat.

Quan els nens veuen als seus pares i mares reciclar cada dia, ells aprenen a fer-ho de manera natural i amb sentit comú.


No obstant això, una mesura molt més eficaç per contribuir a solucionar el greu problema de l’augment dels residus és reduir-los, ja que “no és més responsable qui més recicla, sinó qui menys residus genera”.



Pensa en verd.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada