dimarts, 7 de gener del 2020

Porta a porta

El Porta a porta és un sistema de recollida selectiva mitjançant el qual els residus generats en les llars són recollits per separat.

Actualment, es recicla entorn al 25%, tot i que el 90% dels residus que generem es podrien reciclar. Per tant, l’aposta és el reciclatge total i convertir les nostres localitats en “territoris amb zero residus”.

En aquest sentit, Comboi Verd ha participat en unes Jornades de sensibilització ambiental contractades per l’Ajuntament de Sant Esteve de Palautordera en el marc del desplegament de la recollida selectiva porta a porta.

Pensa en verd.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada