dimarts, 7 de gener del 2020

Construïm en verd


L'arquitectura sostenible o eco-arquitectura és el procés d'emprar tècniques i materials respectuosos amb el medi ambient i, per tant, minimitzar l'empremta ambiental, ja sigui a causa dels materials emprats o a acurtant les distàncies de transport. A més, busca minimitzar l’impacte negatiu dels edificis mitjançant el consum eficient d’energia i l’espai de desenvolupament.

Aquests dies, Comboi Verd, ha dut a terme el desenvolupament i seguiment d’un curs sobre Disseny d’arquitectura sostenible i bioclimàtica a la Universitat Rovira i Virgili.

Pensa en verd.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada